Vad är väl en bal på slottet....?

Inte för att jag har fått gå på någon bal någon gång i mitt liv, mycket ledsamt...Men det har inte hindrat mig från att ha balklänning... !Under Ung Entreprenörskapsvecka, där jag deltog förra året så avslutades veckan med en finaremiddag, med klädsel Kostym / Klänning. Kvällen till ära hade jag denna fantastiska klänning från Frank Usher.
Helt oanvänd och originalköpt fick jag den från Mormors vännina Maj-Britt, själv hade jag aldrig kommitpå tanken att köpa en grön, men så många komplimanger jag fick den kvällen har jag nog aldrig fått. Färgen är helt lysande smaragdgrön & tyget nästan smälter ihop med kroppen. 
De här bilderna är inte tagna på själva middagen utan jag hittade dem gömda i datorn, tog dem för att visa Mormor & Maj-Britt. Hade jättetjusigt uppsatt hår och en bättre sminkning, synd att jag inte hittar dem riktiga bilderna men att visa klänningen var det viktigaste.
   
Balklänning, Vintage från Frank Usher

Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vilken fin !!! =)

2007-04-19 @ 08:46:04
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Anna

jättefin klänning och sitter snyggt ! Wow!

ja jag har gjort armbandet helt själv =)

kramar!

2007-04-19 @ 10:15:52
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Sweet Sabine *

Åh vilken fin klänning :)
Tänkte fråga också.. Vilken font är texten på inlägget och kommentarstexten i? :)

2007-04-19 @ 10:21:42
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0