Sweet Sunday

OjOjOj! igår var jag & B varit på Lägenhetsvisning. Mitt i stan med utsikt över Fyrisån. Prismässigt var den way out of my leauge, men det var kul att kika iaf.  Underbart väder så efter lägenheten åkte vi ut till en badplats och la oss på en filt under björkarna för att smaska glass & Kaffe. Och lite pussar också? Helt helt helt lovely. Synd att tiden alltid flyger iväg när vi är med varandra...På kvällen förvandlade jag B från mörkblond till mörkbrun, hårfärgning alltså. Blev superbra, nöjd med att jag fick till det så jämnt. Dessutom blev han jättefin i det, trots att han tyckte det var lite ovant. Ännu mer deg på kvällen framför 4:ans söndagsfilm. How Too Loose a Guy In Ten Days. Superkul romantiskt komedi, precis min typ av film. Sån där man inte behöver tänka för mycket. Perfect sådär på söndagskvällen. Imorse åkte han, känns alltid lite tomt i sängen, eftersom han åker ca en timme innan jag kliver upp.
Jahapp ja, nu tänkte jag passa på att pyssla lite, eftersom det bara går tråkprogram (Hockey ist för Vänner osv. Ingen riktigt Hockey fantast!)

Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0