Sunshine!

Sol, soligt soligast! Så lovely!
Kom till B igår kväll, tog ett glas vin som så ofta slutar precis som igår i deep discussions...
Idag har vi picknicat lite i parken, baguett med sådan där trekantig "Den skrattande kon -ost" Lite Parrotts naturgodis slank ned också, persikorna med ett tunt youghurt lager...mmm mums mums!
Ikväll hoppas jag att vi kan åka till något badställe med en strand någonstans och grilla lite,bland det mysigaste jag vet på sommaren, dock gör man det ju inte så ofta...

- Oversized vit skjort-tunika, Ellos
- Svarta shorts, är visst från Vero Moda, men har sytt om dem lite
- Vita keds H&M
- Bruna plastbågar H&M
- brun/vit Zebraväska, en personlig favorit, köpt i London


Vi passa på att tacka för alla fina kommentarer från alla er! Det är superkul & gör mig väldigt glad, så sluta inte med det! 
Dessutom så undrar jag ju vilka ni är!? Very Curious, kan ni inte skriva lite om er själva?
Ha en underbar kväll i solen....


Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: mia dh

Gift, 35, mammaledig, stockholm, väsktokig, längtan till norr mm mm...
Ha en härlig helg

2007-04-14 @ 21:24:23
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Linn

åh fin outfit!
Linn, 18 år bor i Bromma:)

2007-04-15 @ 16:41:02
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0