Respekt

Är det så svårt? Att visa respekt och ansvar för sina handlingar. Att inte krypa eller gå bakom ryggen. Sådant gör mig arg. När man inte kan vara ärlig, ens mot personer man träffar dagligen. Så fruktansvärt respektlöst, kan man inte stå för hur man handlar ska man inte handla så heller. Är fruktansvärt besviken idag, inte egentligen för min egen skull utan mest för andras, och det kommer jag fortsätta vara. Har alltid trott att så som man bemöter andra bli man bemött tillbaka, nu har jag börjat insett att det är så falskt. (Well det där var lite personal, berörda personer vet och förstår)

Åh, Dimman, kommer alltid vara mitt smeknamn på dig! Så skönt att höra din röst! Du var ju där, du om någon vet hur det var. Summer of 2006 var lixom vår, men vad hände?
Snart snart ska vi i alla fall ses igen och ta igen det vi missat. Ska bli så lovely.

Of Love Tilly


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0