Påskharen

Titta vad Påskharen (Alias; mami, för er som inte förstod det...) hade gömt under min huvudkudde när jag kom hem igår!
En Äggkokare! Weei, plats för 1 till 7 ägg, It´s Perfect! Speciellt då jag inte har någon som helst aning om hur man faktiskt kokar ägg...eller kokar något överhuvudtaget, hum. I påskhelgen var det ju B som stod för äggkokandet. Men nu kan jag äta ägg anytime I want även om inte B kan göra det åt mig.
Idag blir det tygköp till de plaggen jag börjat skissa på och sen en försenad påskfika med T.
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Linn

men kappahls skokollektion är väl ny för i år? nåväl, de sitter kanonbra iaf:)

2007-04-11 @ 18:13:59
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Natta

hehe vad kul :) jag älskar London och hoppas på att jag kan åka dit i sommar. Lite svårt att ta ledigt från jobbet ;/

2007-04-11 @ 19:02:07
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Tilly

Linn; Hum, du kanske har rätt...I sådant fall var det nog hos Lindex jag provade ballerinas...hum potato potatdo? Härligt att de sitter nice, ska nog satsa på ett par i annan metallicfärg är ju så snyggt...

Of Love Tilly

2007-04-11 @ 20:53:47
Postat av: Tilly

Natta; Jes, vet. Det är ju det där med jobbet...helst skulle man ju vilja vara borta ett tag, well well får väl nöja sig med vad som går!?

Of Love Tilly

2007-04-11 @ 20:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0