Partaj!

Slänger in lite festpics från 25-års kalaset igår. Riktigt trevligt och hög alkoholkonsumtion. Först en trevlig middag med ett glas rött, efter det flera glas rött kompletterat med cider & dans. Vidare ut till Hamnmagasinet och när vi gjort vårt där vidare hem till B.s pappa där det blev ännu mer vin. En riktigt blöt kväll med andra ord!
        
1. B i sitt allra-super-coolaste-jag
2. Min partyoutfit. Gul klänning från Ellos
Svarta strupbyxor Lindex
Halsband Indiska
Svarta mormos-känga-skor Skopunkten
Svarta sammetskofta vintage
Röd trench H&M
3. Mr J my lover himself
4.The Birthday-boy!
5. Tilly vid middagsbordet
6. B & J dans-posar
7. Jag & B i kramposition
8. Jag & J dansar, kolla speciellt in mina nymanikurerade naglar och mitt lockiga svall
9. B & J i kramposition

Idag med  lätt illamående tillbringade vi eftermiddagen glass mumsande & solande vid vattnet.Så lovely väder, helt fantastiskt.


Nu är det dags att bege sig till Uppsala, Valborgsfirande imorgon. Måste handla mat & godsaker till champange frukosten! Jeei!
Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0