Lycka!

Det är helt sjukt hur jäkla lycklig man blir av solen, så underbart! Snart är sommaren här på allvar, ser fram emot en gladare sommar än den förra, men hoppas att jag kommer träffa en kär gammal vän minst lika ofta som förra sommaren.
Igår var jag, B, J(Min älskare...) & E på ett supermysigt ställe, åt gott och jag & J svepte en flaska rött. Vidare till något annat hak blev det aguatini & jäegershots, som helt plötsligt stod där, ner gick dem, men jag som inte ens gillar Jäeger...vad hände liksom?

Idag har jag & B varit ute i värmen och spelat en runda Golf, en gång i världen var jag rätt duktig och lite skills satt kvar, B fick ju stryk i alla fall, men jag vet inte om det är något att skryta med? :O

 
- Beige kort javka, A-linje, Reafynd
- Svart pennkjol; Gina Tricot
- Benvit cardigan, Ellos, med påsydda knappar från Gammelmormor
- Svart tee, London
- Vita keds H&M
- Bruna plastbågar H&M
(- Önskar jag haft en golfkeps, alltså en skärm...helst knallrosa och rutig i real golfanda!)

Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej! Kul då ska jag kolla in :) mm.. det där med att rita och dona har aldrig varit min grej haha:P får se om jag känner en kreativ våg nångång:D ska iaf lägga upp gardiner :P

2007-04-15 @ 21:49:56
URL: http://thisismyown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0