Lovely

En absolut underbart härlig helg. As always med B & Min Kaka.
Fredags åt jag & K supergod mat på Etage & svepte en flaska rött. Dessutom kom vi på lösningarna till alla världens problem, jordens uppkomst etc. som alltid blir bäst efter några glas...?

Hur duktig var jag inte att halv elva en lördag?  iväg till Friskis för ett medelpass? Kände mig iaf sjukt duktig. När jag kom hem kom B samtidigt och vi åkte ned på stan för att kolla in den nya Uppsalabutiken Weekday.
Big Tip; Uppsala har på senaste tiden utökat sitt shoppingutbud enormt; Ny fräsch Janemars butik, Underbara Monki & senaste tillskottet som direkt blev personlig favorit och åkte upp på min topplista!, Alltså Weekday; En blandning av Friis Company,Cheap Monday, Secondhand & Acne. Me Like.  Dessutom har Cheap Monday en barnkollektion med det redan klassiska dödskalletrycket i mini-size. Totally adoreble!
Efter det tog B & jag en stadstur, först ned till ån för att äta lite take-away mat och mysa i solen sedan bort till svandammen & mata fåglarna (men svanarna var helt borta!? Vart är dem??) och vidare upp på öfvre slottsgatan.

På kvällen blev det premiärgrillning för B (Mami, jag , syster & S tjuvstartade hemma för någon vecka sen) Sjömansbiff med pommes & potatissallad. Mums! Till det lite skönt vin och några Öl i solgasset på altanen.
På kvällen degade vi med S framför Torsk på Tallin. Den i särklass bästa humorfilmen i svensk filmhistoria. Jag kan inte få nog av den. Ska försöka hinna med att se den med Kakan i veckan, hon har inte sett den. It´s a Disaster! Men shit den är ju så hysteriskt kul, så våran humor.  Nu ska jag och B åka på lägenhetsvisning och sen picknik; tänk McFlurry & Latte, mysmums!
Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0