Just another rainy monday...

Grått och tråkigt idag, men väderutsikten för helgen ser bra ut. Ska fortsätta hålla koll på det då det är extra viktigt med fint väder på Sista April, Champangefrukost, forsränning & grillning. Vårens absoluta höjdpunkt för alla Uppsalabor.
Igår var vi ju på födelsedagskalas hos kusinen, trevligt, god mat & tårta. På kvällen degade vi framför Parlamentet & Wallander - Byfånen, som var riktigt bra faktiskt. B åkte tidigt i morse, och jag hade lyxen att få sova en och en halvtimme extra innan jag behövde gå upp, sjukt skönt. Men som vanligt alltid tråkigt när han åker.
Btw så hämtade jag även min kamera igår som jag lämmnat in för lagning och som en glad överraskning fick jag en helt ny! Så ikväll ska jag installera om den på datorn & testa lite bilder.
Efter jobbet ska jag ta mig i kragen & åka och träna på första gången på någon vecka, behövs om man ska ha beach 2007 i åtanke...

Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0