Junkbottom?!

Har idag blivit liknad vid Dr.Snuggles roboten Mathilda Junkbottom, vad säger ni är vi lika?


Ikväll ska jag försöka få ordning på den där jädrans kameran, sy klart byxorna som kommer se ut liknande dessa, fast modell kortare (tänk Modette-tjejen-shorts). Måste packa inför helgen också, ah vad jag vill ha helg. Ska göra så mycket roligt.
På Lördag ska jag finally få träffa Dimman igen, kommer bli ett mycket kärt återseende. Hoppas på lite shopping också, har ju äntligen fått lön och det kliar i klädfingrarna....Kvällen blir det 25-års fest och förmodligen utgång & söndagen åker jag & B tillbaka till Uppsala, som bekant är det ju Valborg på Måndag, helt underbart och väderrapporterna ser bra ut ingen regn please! (Peppar peppar)
Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0