Jahoo!

Äntligen funkar kameran! Jippie! Fast med tanke på att jag knixat bönat och bett kameran i över en timme nu så var det nästan på sin plats att kameraelädet gav med sig. Så nu har jag ett sprillans tjusigt HP Image Zone Transfer program till kameran så jag hoppas den fortsätter vara glad åt det.
Så här långt har jag kommit med den grå länningen iaf, det ni ser är själva överdelen som liknar en väst med knappar i mitten (Vita från gammelmormor), kjolen kommer blir knälång och lätt klockad. Nu ska jag ned till Symaskinen och börja med sagda shorts, funderar ju på att ha dem sista april, men det kräver ju att de är klara by then. Lagom till Medium kan jag sitta och tråkla med passformen på byxorna. Och så ska jag ju packa också...och diska. Blir en lång kväll.


Of Love Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0