Hush Little baby...

...don´t you cry everything is gonna be alright" Toby Mac - Irine. Helt grymt låt. Satt framför datorn igår och rensade lite bilder & musik. Lyssnade på gamla låtar från back in the days så att säga. Nostalgi och minnen. Alltid när jag hör just denna låten tänker jag tillbaka på trean, alltså Tindra tiden & speciellt då Monekymallan, hihi.

Ikväll blir det mys med Kakan, lite kaffe & Torsk på Tallin. Shet vad kul, vet att jag degade framför den i helgen, men alla filmer jag älskar blir alltid så mycket bättre när jag ser dem med K. Vi har så exakt samma humor att vi ligger ned på golvet skrattandes. Wei wei, så skoj!

Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Catrin

Oooj vad länge sedan jag hörde den låten! Kul =)

2007-04-04 @ 15:52:11
URL: http://catrins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0