Hello Louise

"It's not always true that time heals all wounds
There are wounds that you don't wanna heal
The memories of something really good
Something truly real, that you never found again"

Jag är ju en sucker för Robbie. Toklyssnar på rudebox twentyfour/seven, helt sjukt jag får verkligen inte nog. "Rub me rub me up right lovely, if you lick it then lick it battery. Good and properly and all night if you whant to"image261





















Idag blir det jobb och utbildning samt Happy Friday! Jeeei,så mycket som att vi ska testa sportdrycker har det informerats om, men med eller utan alkohol förtäljer inte informationen. Men det blir säkert trevlig. Åker direkt till B ikväll så jag har släpat med mig hela garderoben som vanligt. Imorgon blir det shopping och fika och Emma. Hoppas hon frisknar till bara, miss her. Men nu, back to work.

Och btw, har så mycket besökare, dubbelt så mycket som förra veckan! Skräll! Så himla roligt, keep up the good reading folks! Men vilka är ni?Blir ju så curious....
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: amanda

SVAR: Hej! halsbandet från guldfynd kostade 70 kr och jag tror inte att det finns i andra färger. Men däremot finns det i andra frukter :)

2007-04-27 @ 13:28:29
URL: http://tjoppes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0