Bläh...

....så är beskrivningen på dagens känsla. Helt modifierad & slut i skallen. Don´t know why? Lite bakiskänsla, undrar om man kan få dessa symptom av alldeles för mycket godis?
Åkte från B i morse, går himla smidigt faktiskt. Behöver bara gå upp tie minuter tidigare för att hinna. Och det är det ju värt för ett par extra timmar tillsammans, då all vårt tid som alltid flygigt iväg, trots att jag varit där hela påskhelgen...
Idag ska jag försöka hinna med att köpa lite tyg. Har två nya idéer att skissa ned och sy upp. Tänkte En långklänning - casual & ett par byxor. Får se  hur det blir. Nu blir det lite lunch, soppa tror jag. cambells tomat med några krutonger är smaskens.

Föressten så har jag & B Officiellt  2 månader ♥ idag, har ju liten strange räkning. Eftersom vi "dejtade" ca ett halvår innan vi officiellt blev ett par. Men mysigt & roligt i alla fall. Man måste ju börja räkningen någonstans...
Grattis till oss! 
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Maria

vita manchesterbrallisar, låter ju jätteläskigt!

2007-04-11 @ 19:14:38
URL: http://mariasmode.blogg.se
Postat av: Maria

Va söta ni e :D

2007-04-14 @ 17:03:14
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0