Awwww

Den där sablans kameran alltså jag blir ju helt galen, satt igår och försökte få in kamera-överförings-programmet på datorn men det fungerar inte. Kameran funkar finfint, jag fick ju en sprillans ny när jag lämmnade in den på lagning(weei!) Börjar misstänka att det är datorburken det är fel på, grrr. Har ju kommit en bit på väg nu med den grå klänningen och tänkte ju visa bilder, men icke sa nicke. Någon som kan tänkas veta vad felet är?
Med tanke på Nicke så kom Mr. Nyfiken idag med Friis Company väskor till jobbet sådär lagom på löningsdagen. Två stycken har jag iallfall bestämt mig för, kanske tillochmed blir tre, funderar på att ge en till Kakan som jag ska träffa ikväll.  Nu är det dax att jobba igen, ahhh längtar till helgen....

Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Ella

De heter Friis & Company ;)

2007-05-11 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0