Underbara tisdagar!

Desparate Housewifes + Idol! Kan det bli bättre? Lovely lixom : D

Har nu äntligen shoppat mina efterlängtade skoletter ( yeeei!! ) dom är to die 4, OCH min röda kappa, grymt schysst färg och man ser så där halvmystisk, halvcool och supersnygg ut i den.

Praktik imorrn första dagen, börjar 8.30 inte så farligt tidigt, sååå skönt med lite rutin igen. Har dessutom införskaffat en schysst liten kaffetermos i rostfritt som jag kan styla med på morgonen, hihi. Ser fram emot det supermycket, grymt kul kommer det bli.  oh yes yes


Faan alltså, det finns så mycket som jag inte förstår. Samtidigt så vill jag väl egentligen inte förstå, inte allt iallafall.  Jag kan bli så trött och så fruktansvärt ledsen, allt som har varit som aldrig kommer igen. Inte bara för mig.
Jag är ledsen för min egen skull men också för andras.
Ta sig i kragen och börja behandla sina medmänniskor så som de förtjänar, även fast det har varit svin. Förlåt är ordet som ska betyda något. 
(det är nog ingen som förstår det här förutom jag, tro inte att du förstår för allt är inte menat på en & samma sak )

Sluta såra, det blöder ju redan!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0