Söndag igen....

Varför måste allt kännas så fel?
Jag tycker inte ens att det är kul att bestämma vad jag ska ha för kläder imorn, då är det fel! Min höstgarderob 06 är oslagbar, men jag känner inte för att ha mina supersöta grå shorts, inte min dunderbara röda kappa, inte min mysigaste stickade oversizeade randiga tröja, mina superläcka Acnelookalike jeans med hög midja eller mina skoletter. Jag känner inte ens något för min skinnjacka längre! Panik alltså lixom!

På fredag är det Idol, har tickets till inspelningen, längtar efter att få se Cissi live, Övergrym tjej.
Jobba imorgon, suck! Funderar på o sjukanamäla mig, ligga hemma o grina över någon snyftarfilm istället. Slippa gå upp ur sängen...bläh men det går ju inte, fullspäckad dag imorn.

Åh vad jag hatar söndagar, hatar hatar hatar!
(men om en timme säsongstartar Parlamentet, enda ljuspunkten den här veckan, yipppie?)


Korvjävel! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0