Snart måndag igen

Söndag igen, är inte det en seg dag eller vad?
Kom precis hem från landet skönt att få andas lite ren luft, så kan man känna sig nyttig ett tag till :D

Har kirrat en praktikplats på UngFöretgsamhets kontor, så damn bra är det! På onsdag ska jag börja, leda lite egna projekt, träffa kul människor, prata om det senaste incidenterna "kring skolväsendet" :p.....det är nice nice nice! Dessutom är jag som klippt och skuren för det, hehe.....EGO! moahha

Har dessutom köpt de sötaste små mörkgrå stickade shortsen med hängslen, (som jag letat ihjäl mig efter!!)  my Gosch de är heta så det är glassiiiigt!
Nu måste jag bara hitta ett par schyssta skoletter, kanske med lite mormors-känga-stil, eller en liten rossett? Och en röd jacka/kappa så är hösten grejad ; )

Glida runt på stan med tjocka strumpbyxor, en schysst tröjklänning eller oversize stickad tröja, basker skinnhandskar,mhmmmysigt , grädde på moset blir en röd jacka. giiihi! eller kanske en rutig eller den här supersöta vita?
De gäller bara att hitta grejerna, har fnattar runt som en galning på stan, men hittar ingenting!Arrrgh! Fatse det är ju lite av charmen med det hela iofs...

Har varit lite nere de här dagarna....tankarna bara snurrar, hur får man stopp på den fuckade karusellen? Ena sekunden är man där sen är man därnere för att Vips! vara uppe igen, jag blir så trött  :o Gäsp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0