Idag är första dagen i mitt bloggande liv!


Lite sen med den här bloggrejen lixom, men till mitt försvar skaffadejag bloggen för flera månader sen men jag har inte skrivit något i den... :S arrgh!

Okey men nu tänkte jag iaf köra igång. Det första jag bara måste säga är att Lilly Allen är så sjukt jävla grym, såg hennes video nyss precis, faaaaaasiken va bra smile är (& hennes andra låtar på skivan typ LDN)

Jag tänkte att så här första dan bara presentera mig lite grann...Den här (alltså MIN hihi) blogg kommer inte vara koncentrerad runt ngt särskilt ämne, eller typ livet? Tankar känslor, glada dåliga....everything! 

Jag är då annars en tjej på 19, nybliven student & försöker hitta jobb :( inte det roligaste. Det går jävligt trögt,(It sucks) dessutom finns en kille som man är jätteorolig för och som man vill vara med även fast det inte går, sucks even harder! Vad to do lixom?
Det är så svårt när känslorna tar över förnuftet, det är väl något ALLA råka ut för men det känns just just som att det BARA är en SJÄLV som drabbas...

Men annars är jag glad o sprallig....eh?ja juste, kul ibland, puschig & painig ibland, modegalen, clever ibland men ibland vet jag inte så mycket. typ så, det får räcka för nu SMILE 8-)

sjukt snygg



Jag med sjukt stort hår och supersnygg rött läppstift, så glammigt! Synd att inte berlocket (ett ♥) syns med i bild.






























Idag tänkte jag inte skriva så mycket mer, det blev lite kort kanske men just därför måste jag ju återkomma!  

Ccccciaooo! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0