Härliga helg

Har haft en riktigt kul/mysig/trevlig/skön helg.
Roliga människor & onda bakterier i fredags, Iza & jag var övergrymma ; ) min Kahlúadrink (vet fortfarande inte om de va Whiterussian eller Orgasm, damn också!) måste ha den igen mumsgod!

Födelsefest igår för Kåttis, badade, drack vin, åt smörgåstårta to die 4!superduperyummie & myspys.
Jag och Mel hade en dundermysig eftermiddag, satt nere på bryggan vid sjön och pratade om allt & ditten och datten.
Idag har jag plöjt igenom GossipGirl på en stol i solen i trädgården,(& hinkat kaffelatte (Mumma!))Nu måste jag köpa bok nr2 & undrar om jag hinner på lunchen imorn?

Parlamentet ikväll, roligast på hela dan. Hoppas jag kan kolla med minKakii och vi är sådär skönt övertrötta, flamsiga och garvar sönder oss under hela programmet.

Asskön helg men söndagen ska alltid ha Ångest i bakfickan, fuck fuck fuck. de suger lixom lite.


Love me!
M.W.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0