Perfect

Vilken helg! Haft sjukt kul men för lite sömn. Kombinationen alkohol fredag lördag & jobba fredag, lördag , söndag var väl kanske inte den bästa men värt det.!
Jobbat på UF marknaden i Gränby hela helgen, eleverna va grymma. Tanken var att jag skulle handla lite julklappar men kan konstatera att det bara blev julklappar till mig själv :S Bland annat en mörkbrun pashmina sjal, passar perfekt till min nya kappa :D

Jonte fyllde år i fredags massa gamla roliga och mindre önskvärda Tunabergare, Middag och drinkar hos kakan i lördags. Superduper!

Har hittat den perfaktaste nyårsklänningen, ska försöka hinna med att köpa den efter jobbet. För första gången på länge ser jag verkligen fram emot Nyår, kommer bli awesome. Planen är dress-code  partaj hos Kakan O Fredrik. Hoppas hoppas.

Ska uppdatera med lite bilder på min nya kappa, mina skinnstövlar, klänningen...kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0