Idol Fredag!

Goffaar kväll med chirre, dirre och massa massa godis ikväll framör Idol! Sjukt bra, måste erkänna att en och annan tår kommer att fällas för att Danny åkt ur.... :(

Helgen i övrigt kommer att bli lugn, sova ut ordentligt. Med tanke på att nästa helg kommer bli pretty körig!  Måste tänka lite i lugn och ro. En snabb shoppingtur på lunchen rensar alltid tankarna...
Lördag ska jag överraska Karin med Justin biljetterna, hihi, längtar efter att få se hennes min.

Dagens outfit
 Lager på lager, rött vitt svart....Kolla det grymt snygga halsbandet jag fyndat!
äkta fashionista! mhm


Sååå lycklig! Hittade snyggaste vintage-väskan på min shopping lunch! bild kommer, promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0