Bästa helgen!

Såå sjukt jävla kul helg!
Hannes 20 år i fredags, massa spexigt folk.....träffade en 22årig Åländska, hon hade världens sötaste dialekt! Och så var en fotograf där från ett reportage som jag va med i UNT/kaktus, han kom ihåg mitt tandsmycke, sjukt men skoj!

Fest hos Karin&Fredrik i lördags, kunde de ha blivit roligare? svar: NEJ! utgång senare på Seven, Kakan och jag var lite fumlig-ramlinga på dansgolvet, hehe.(och nog inte bara på dansgolvet föressten...!?)
Och stackars taxi-chafförn, Jag, Karin o Boda skulle prata English med Looondon Accent hela vägen till stan, var säkert dödsjobbiga men vi tyckte vi va skitbra, hihi

Enda molnet var när Karin åkte in till Sjukhuset, var orolig men som tur var var det ingen fara och tur det för jag älskar ju min darling! Sov över i deras lägenhet, supermysigt!

Skön söndag med deg framför Idolreprisen och sen mys-fika på stan hela dagen.

I want that feeling back! Känner mig helt messed-up...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0