2hand Shopping!

Gjort mitt första riktiga secondhand fynd! Ett par läderstövlar med perfekt hög klack från Juhani, de var som hittade och kostade inte heller en större förmögenhet. Kommer kunna ha dem hela vintern, good!
 Titta, bara titta! (sjukhetens snygga)

Myskväll igår med en B-skräckis, Fast vi va skraja ändå! haha

Så fuck förvirrad, jag vill tillbaka till förra helgen för det är en av de bästa. Samtidigt så vill jag tillbaka ännu längre, fast helst av allt framåt, framåt framåt!

Vill bara gråta och tokskratta till Justin - MyLove. Ryser i hela kroppen av välbehag, den får mig att må så bra.

Äta med min Karin ikväll, pallar inte Halloween joxet. Vi tar ett glas vin och pratar. Det är mer värt än något annat på jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0