Suddenly tears and agony

Så gråt ej mer,
Det ska bli så bra.
Kom ta min hand, här finns jag.
Och jag ger dig skydd nu mot alltomrking dig.
och jag finns här, gråt ej mer.

Darling min bästa. Mina tankar är hos dig, och alla, hela tiden.



Späckad helg, som vanligt. Jag gillar ju det :D
Tindra get-togehter ikväll. Riktigt lajbans. Saknar min tindra flickor & UF året! Mycket skitsnack, Berit härmande och fnitter.

Tindraflickor


Julbord på Eckerö linjen med tjocka släkten på lördag. Gillar ju inte Julbord, men det är mysigt att åka båt. Skall köpa lite nyårsdricka i taxfreen, asgood. Kanske Sthlm på kvällen, hum hum hum. Vi får se hur det utvecklar sig, hehe. trevligt ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0