Min Önskelista för 2006

All I whant 4 Christmas 2006

Hjärtbrödrosten; jag menar, hur sött får det bli?!

Sötaste svart-vit rutiga vårskorna i filt. Me like!

Jessica Simpsons Loboutin-skor till Nyår, dreglar...frågan är om man vill ha de röda, de i svart, guld, eller de med öppen tå?

En underbar vikvägg från Household med Marylin, den har gått ned en tusenlapp i pris så det är ett riktigt julklapps-fynd.

Vad som helst från Perpetual kid eller Designtorget.  Varför inte någon utav de här söta plåstren med superpraktiska burkar från just Perpetual kid?

Självklart Robbies Rudebox, det enda jag inte kan förstå är varför jag inte redan köpt den?!

Någon utav de här dvd boxarna med Marylin och mellandagarna är räddade! (t he moments jag inte är ute och slåss på julrean vill säga...)

Den här überbara rosa köksmaskinen, vem vill inte ha den?

Rosa hårtork från Obh Nordica

Rosa mixer, tänk att kunna göra färska smoothies varje morgon!

Rosa popcornmaskin från Tesco! Vilken dröm

Motorolas RAZR v3i knallrosa eller bubbelgum! I want, I like! Eller varför inte D&G versionen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0