Julyra



Torsdag, relationsrådet i P3 Christer kl 14.00 bäst på radion på hela veckan. Hett tips alltså.
Ett annat hett tips är att spana in min önskelista!

Nu är det riktig julyra! paktet som skall slås in, smällkarameller som ska göras, ischoklad och knäck som skall kokas. Jag har tänkt  vara riktigt kreativ i år och pyssla o trixa för att ge alla klappar en personlig touch. Det blir sista-minuten-klapp-rusch på lördag morgon och sen Julklappsinslagnings-maraton på lördag kväll & uppvärmning av Julbordsmaten. Har förresten redan tjuvstartat med Julbord 2 gånger! Senast på "firmafesten" i tisdags. Jag som inte ens gillar Julmat speciellt mycket.



elina6jag cowboy

Jag och Elina, kort från helgens bravader.

Jag vill bara inte såra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0