It´s a New Year

Äntligen äntligen kommer ett nytt år! Det enda jag önskar är att 2007 får ett bättre avslut, med mer pondus från min sida!

So, what´s on tonight? Blir hämtad strax runt 12 (Hjälp! måste packa ner alla grejer jag kan tänkas behöva!) Har massa kul partygrejer; små konfettibomber, tutor, roliga spel bla. ett shotspel & lakritsshot!

Ska över till Kakan & Fredrik och hjälpa till med maten (eller jag håller mig så långt bort från den som möjligt så att den inte bränns vid, har en egenhet att orsaka svarta olyckor i köket,  så jag och koncentrerar mig på att duka)
Sen mellan typ 4 & sex låser jag och darling in oss i badrummet för att bli superheta , bara min frosyr lär ju ta ett tag...humhum)
Middag, god mat & dricka följt at ännu mer dricka, blandannat min Champange med guld(!) i. Vart tolvslaget firas beror på känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0