FrostY Weekend

Oh Shit Pommefritt! 6 dagar till jul! Insane! Gosh...! har lixom inte riktigt hunnit med att köpa julklappar till alla. Dessutom lider jag ju av vänner-Monica-syndromet, Jag måste bräcka mig själv med att köpa bättre julklappar för varje år, darn men de är kul med klappar.






Dunderhelg! Utgång i fredags, jag var en mycket söt cowboy/girl? och blev nästan fångad i lasso, hehe. Frågade efter tomatpuré när jag i självaverket skulle ha jorsdgubbspuré...inte så lyckat, tur att jag har vänner som rättar till tokiga missöden...

Singing in the rain....OhOhOh Gosh! En musikal går inte riktigt att beskriva, den måste upplevas, men jag blev sjukt inspirerad till att börja steppa eftersom de steppade igenom hela föreställningen grymt bra.

På kvällen var det fest hos gamla kompisar i en Stockholmsförort, lite fylla, många cigg & mycket sång! Awesome!

http://www.youtube.com/watch?v=fpfpON3IoeQ trots att du var sjuk, oooh! alltid Justin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0