Finally Friday

Yeeei , äntligen fredag!
Hade sett fram emot en superskön hemma kväll med marabou Daim och Djävulen bär Prada. Men icke sa nicke, det blir utgång istället. Seven har börjat med massa töntiga teman (fast det är ganska kul också hihi) och ikväll är det Wild Wild West-Cowboy, humhum får leta fram min supersöta rutiga skjorta ligger typ läääängst in i garderoben...

Dagensoutfit; svarta superläckra skinnstövlar, svarta shorts och svartlångärmad jumper, matchat med en grönscarf och min bissmark-länk i guld.


Imorgon blir det Julshopping i Sthlm med min Kaka och Fredrik, har inte köpt en endast julklapp och börjar få smått panikartade känslor... Många turer mellan Indiska i gamla stan & förbi Centralbadet till myrornas, käka på något mysigt ställe utan pizza-hut otrevlig personal och dryga finska äckelmän ( det fick jag o K uppleva förre gången, pizzan blev lite mindre god av det tyvärr...) Sen en Latte-to-go på vägen ut från Lagerhaus.

Sist men inte minst MUSIKAL!! Singing in the Rain på Oscars! Awesome awesome, längtar!

Singing in the rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0