Lördagens + tåg

Har precis klivit av tåget och sitter hemma hos älskling. Som håller på att laga mat tillsammans med F. Tacos, mums! Börjar bli superhungrig. Sålänge sippar jag på ett glas rosévin jag köpte i Portugal.
Senare blir det utgång, några glas, förmodligen på mysiga haket kopanjang nere på söder.
image443



· Kjol m paiperbag-waist, BbyTilly
· Linne, H&M trend
· Hallonröd v-kofta, Ellos
· Halsband med silverboll, köpt i Köpenhamn
· Knästrumpos, Indiska
· Nylonstrumpbyxor
· Stövlar, Sthlm Design Group

Ute; skinnjacka, Ichi. Halsduk från London
Och packat i Väska 2hand från Meldori, som jag bara älskar.

Kvällen party-outfit kommer sen!


















Of Love Tilly





Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en kul kväll :P

2007-09-29 @ 20:19:57
URL: http://www.sara1.blogg.se
Postat av: Anna

Vi var i Ö-vik, och det har varit supermysigt att komma iväg även om det bara var för ett dygn..se något nytt och låta bli att tänka på vardagen en stund! Det behövs verkligen ibland.
Jag läser väldigt mycket sanna historier, varierat med lite chic-lit. Är inte så mycket för historiska böcker eller alls åt fantasyhållet. Vad läser du mest?

2007-09-29 @ 21:43:57
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0