Köpenhamn - shoppingen del2


Andra häften av Köpenhamn fynden.

 
Sidenscarf, Burberrymönster. Ströget, kantat av exklusiva affärer a lá Gucci, Hermés, Yves Saint Laurent & Burberry, som får vem som helst att vrida sig av måste-ha-flämtningar, får man hålla sig till godo med det man faktiskt har i plånboken. En scarf var det enda jag kunde kika på utan att börja svettas.
  
Vita tyg sneakers,le coq sportif. Letat så länge efter just den här modellen från coq sportif. Användbara funktionella och supersköna. Går ihop med allt och man naglar den där chica-sport -looken.
  
Svart-vit mönstrad siden klänning med puffärm, fyrkant-halsringning opch fint fall (aningen längre i bak), Amisu. / Frasig bommullskjol med något hög midja, knappar fram och fickor i sidorna, Amisu.
 
Höstjacka i svart jeansliknande material, Ann Christine. Perfekt sommarjacka för kyliga kvällar. Kort och vid i modellen.
    
Clipon armband med svarta och vita detaljer. Fyndat på Tivoli av alla ställen. Dock är jag mer inne i en silver period just nu, men klassika och tidlösa armband kan man ju aldrig ha för många av.

Sådär, det skall vara allt. Är sådär riktigt supersnöjd med allt jag har handlat, (ofta får man ju lite ångest och tycker att "nej med den där var noglite onödig, och jag skulle köpt den andra i stället...typsik tjej-noja faktiskt.) Men känner att allt är använbart och kommer funka i länge.

Har lite mer pics från Tivoli och Liseberg, men dem får komma senare. Nu ska jag cykla över till mami på middag (Sallad med ägg och mozarella, mums!) och sen deg framför Porject Runway. Vad gör ni ikväll?
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: sara

var köpte du skorna? :) tacksam för svar!

2007-09-04 @ 18:51:40
Postat av: Tilly

Hej Sara, Skorna köpte jag i en affär på Stöget,Köpenhamn. Tyvärr så kommer jag inte ihåg vad den hette. Och tyvärr så vet jag att skorna var utgående från sortimentet. Men jag tror säker att större sportbutiker/outlet kan ha dem.
Of Love Tilly

2007-09-05 @ 08:45:36
URL: http://lillabloggboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0