The presenter

Så, här kommer hela presentlistan...
image397
· Champange - Törley. · Rosévin - de Pinot. · Champange - Riesling
· I♥you - brödrost. Rostar texten I love you på brödskivorna! Hur länge har jag inte velat ha den?& jag menar vem behöver inte en sån i köket?
· Halsband - Elizabeth Duke.
· Tavla med Marilyn (kan inte få för många....)
· Svart lotusblomma som ljustake.
· Bok, "Vänner för livet" från min Kaka♥.
· Nästan ett helt hemma spa! Med ansiksmasker, små gulliga rosa handkrämer i söta dofter + Body youghurt.
· Rosa plast-köks-verktyg. Pastaslev, stekspade & stora skedar.
· Rosa smörknivar.
· 4st Ölglas, Gala från Duka.
·
2st vinglas med stor kupa.
· 6st Kristallvinglas.
·
Ungsformar i glas & teflon, Gala från Duka.
· Min rosa OBH Nordica Blender Frutti Pearl Pink Mixer!
·
3st rosa serviettförpackningar med Marilyn.
· Gjutjärnsgryta.
·
2st rosa orkideér.
· CD Edith Piaf La vie en rose.
· Pengar.
·
Doftljus, rosa, från mamsell.
·
Stora rosa frottéhanddukar.
+ choklad (som är uppäten och myser i magen)
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: mikaela

vad mycket fint och vad mycket rosa! snygg blender! jag gillar den - har likadan fast i chilliserien. :]

2007-09-14 @ 11:04:13
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Nobody

Vad fick din mormor?

2007-09-15 @ 17:53:22
Postat av: Tilly

Nobody;
Mormor fick massor med blomgrejor. Orkideér, pelargonböcker. Hon gillar sådant. Och lite champange och viner. Sen så fyllde hon så mycket
tidigare i år och har redan fått en del presenter, tex. tallinresa och diverse trädgårsmaskiner.
Of Love Tilly

2007-09-16 @ 12:30:04
URL: http://lillabloggboken.blogg.se
Postat av: Jess

de va ingen liite pressentlista det där du.. oj va grejjer!

2007-09-17 @ 16:10:18
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0