Onsdagens + bloggträff

Redan Onsdag, och mycket att göra. Dock ingenting som inte är roligt.
Kostym på idag och några viktiga möten under dagen.
Efter jobbet tar jag tåget till Stockholm för Bloggträff. Ska bli väldigt roligt att se, på riktigt, sig om vilka andra det är som bloggar och har samma intressen som en själv.
image420
Och som pricken över i åker jag direkt hem till B efteråt, runt nio snåret skulle jag tippa, och sover där. Så skönt att kunna ses på vardagar också ibland, som omväxling. ♥

· Kostym, Wera Sthlm
· Svart tee, köpt i London
· Skärp, Second hand
· Peeptoe pumps, Donna Girl
· Klocka, DKNY
















Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Jenniien

Svar: Jo, det tycker jag också.
Men när jag såg det där klippet så var det inte bra alls. Man fattade inte vad hon gjorde på scenen. Sen säger ju vissa att klacken var av.. Men de vet jag ju inte om den var. Men att de drev emd henen och hennes barn innan hon skulle upp på scenen vet man ju. Och visst det tar väl. Men som en så känd person borde man aknske vant sig!? Jag vet inte. Men jag håller på henne iaf, tycker hon är bra och alla har vi dåliga dagar! Och låten är grym, blev också överraskad! Älskar den!!

2007-09-26 @ 09:10:53
URL: http://jennietarkka.blogg.se
Postat av: Clara

svar: Absolut, 60talsmusik är bra grejer :)

2007-09-26 @ 10:10:34
URL: http://collman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0