Pink mini Tunes!

Idag har min snälla kollega A, även kallad Ulven, tagit med sin Rosa iPod mini, till mig eftersom han (ja, han...!) inte använt den. Och hur glad blev inte jag? image453Tack snäll ulven!

Perfekt rosa, perfekt storlek, och super perfekt söt!
Som om det inte var en glädje att lyssna på musik innan så kommer det bli rosaroligt nu!

Så nu är det bara att försöka förstå sig på hur itunes programmet på datorn fungerar och hur man navigerar mellan låtar eller playlists.
Tur att den är rosa ändå, lite svårare att bli arg på den då när den inte vill som jag vill!


Of Love Tilly


Kommentarer
Postat av: Joysan

Åh...en sån skulle jag aldrig tacka nej till :o)

2007-10-17 @ 11:59:57
URL: http://www.rosagroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0