Doggie

B & Jag har haft en del intressanta diskussioner i helgen. Framtidsprat och då bland annat om hundar. Han menar på att vi inte ska skaffa någon hund, och jag vet att jag kommer att skaffa hund. Han menar att vi inte kommer flytta ihop om jag köper hund och jag menar att jag inte kommer flytta till honom försen han bor i Hammarbysjöstad (eller i allafall har en toalettdörr!) Hund kanske inte är aktuellt inom det närmsta året eller så men någon gång.  Och jag har iallafall hittat min framtida drömhund! En guldbrun Pomeranian, så underbart fin. Jag menar Isin´t she lovely så säg?!
image259

bild lånad av dogbreedinfo
Of Love Tilly

Kommentarer
Postat av: Madeleine

oh jag vet vad du snackar om!!Jag ska sj ha en pomeranian, en geige (men de kallas för röda), de är såsåså söta och passar min personlighet haha

2007-04-24 @ 13:01:53
URL: http://www.lalein.blogg.se
Postat av: Tesan

Vilket söööt hund! =)

2007-04-24 @ 14:01:45
URL: http://tesans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0