Awesome

Lite dåligt på att uppdatera här hehe.

Sjukt kul ute i fredags, kan ju bero på att jag va grymt snygg också jag vet inte :P

  Jag i en het pose....

Förfesten där Idol va väldigt inblandat (aldrig fredag utan Idol!!)

Filmkväll i lördags, sköönt. Känner mig damngammal, helt död dagen efter. De var lixom inga problem förut :S 2 kvällar i rad lätt som en plätt, varför kan de inte va så fortfarande??

Fattar inte hur jag ska palla den här helgen. Hannes 20års fest på Fredag & Kakans Inflyttningsfest på Lördag, kommer nog inte ens kliva upp på söndag utan vakna lagom till måndag morgon och det är dags att gå till Jobbet, fast ska ju på flaschig invigningsfest på Måndagkväll också! Vojnevoje, gooddamn hur ska jag orka :D Fast de kommer bli awesome kul!

Tränat på Friskis idag, jag och alla tanterna, hur skönt som helst. Undrar om jag kommer kunna gå imorgon? ( träningsvärk aoao!! )

you´ll Love Me
MWM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0